دفترچه خاطرات یک زن


اضافه وزن لعنتی...


دوباره پام درد گرفته

و بدتر از همه این که موقع راه رفتن میلنگم اونم خیلی واضح و مشهود

مجبور میشم وزنم را بندازم رو اون پام که به خاطر وزن بالا مچ اون پام هم درد گرفته باید دوباره رژیم را ادامه بدم

ولی اصلا حسش را ندارم

نخوردن خیلی بدِ مخصوصا برای ما تپل ها که خوردن یک تفریح و لذت تو زندگیمون حساب میشه

♥ نوشته شده در شنبه بیست و ششم خرداد ۱۴۰۳ ساعت 13:21 توسط اف.شین(F.sh) :

تولد


خردادی ها تولدمون مبارک

بهترین و ناب ترین آدم ها که متاسفانه کمتر کسی درک میکنه ماها را😊💙

تولدم مبارک❤

♥ نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم خرداد ۱۴۰۳ ساعت 0:0 توسط اف.شین(F.sh) :

ناخوشی


سه روز الکی الکی میلنگم تو راه رفتن

امروز مجبور شدم عکس بگیرم میگه سالمی

...

بررسی کن ببین چته

اگه میدونستم که نمی اومدم دکتر پیش تو...🤔

♥ نوشته شده در پنجشنبه دهم خرداد ۱۴۰۳ ساعت 0:15 توسط اف.شین(F.sh) :

نفرت


نفرتی که من از فوتبال ایران دارم فکر کنم هیچ کسی به کسی نداشته

چرا باید همیشه فوتبال اولویتش بیشتز از خانواده اش باشه براش؟؟؟

اونم برا اون تیم چرتش

♥ نوشته شده در سه شنبه هشتم خرداد ۱۴۰۳ ساعت 20:32 توسط اف.شین(F.sh) :

دیدگاههای مختلف


وقتی نقد کتابهایی که می خونم را مینویسم بازخوردهای متفاوتی را میبینم

با وجود اینک مرتب مینویسم این یک نظر شخصی و کاملا سلیقه ای می باشد

♥ نوشته شده در سه شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳ ساعت 14:1 توسط اف.شین(F.sh) :

Design By : Bia2skin.ir

آمارگیر وبلاگ