دوباره پام درد گرفته
و بدتر از همه این که موقع راه رفتن میلنگم اونم خیلی واضح و مشهود
مجبور میشم وزنم را بندازم رو اون پام که به خاطر وزن بالا مچ اون پام هم درد گرفته باید دوباره رژیم را ادامه بدم
ولی اصلا حسش را ندارم
نخوردن خیلی بدِ مخصوصا برای ما تپل ها که خوردن یک تفریح و لذت تو زندگیمون حساب میشه![]()
خردادی ها تولدمون مبارک
بهترین و ناب ترین آدم ها که متاسفانه کمتر کسی درک میکنه ماها را😊💙
تولدم مبارک❤
سه روز الکی الکی میلنگم تو راه رفتن
امروز مجبور شدم عکس بگیرم میگه سالمی
...
بررسی کن ببین چته
اگه میدونستم که نمی اومدم دکتر پیش تو...🤔
نفرتی که من از فوتبال ایران دارم فکر کنم هیچ کسی به کسی نداشته
چرا باید همیشه فوتبال اولویتش بیشتز از خانواده اش باشه براش؟؟؟
اونم برا اون تیم چرتش
وقتی نقد کتابهایی که می خونم را مینویسم بازخوردهای متفاوتی را میبینم
با وجود اینک مرتب مینویسم این یک نظر شخصی و کاملا سلیقه ای می باشد