واقعا درک نمیکنم چرا باید بچه ها همش باهم دعوا کنند
هفته پیش دو تا داداش ها دعواشون شد بزرگه باعث شد کوچیکه افتاد و چشمش ورم کرد و کبود شد
حال بد و استرس و نگرانی بماند یک هفته است چشم بچه کبود شده هر جا میبرمش همه میپرسند چی شده
حالا تازه رفته بود یک کم بهتر بشه دوباره امروز تو دعوا زده بین ابروهاش زخم شده و ورم کرده
به خدا نه نصیحت حالیشون میشه نه دعوا نه هیچی
یکسره دعوا دارند
یعنی همه برادرها نمیتونند باهم بسازند؟