دفترچه خاطرات یک زن


هفته دولت و روز کارمند و تامام تامام تعطیلات من😊


هم محرم تمام شد هم استعلاجی من...

مکن ای صبح طلوع..😭😭😭😭

از شوخی گذشته بدنم به تعطیلات عادت کرده تعطیلات یک ماهه و حالام استعلاجی سه روزه

چطوری برم سر کار اونم با بیشترین تایم کاری تو این چند سال

تازه به خاطر رفتن الهام کارها تقسیم شده و فکر کنم باید اضافه کاری بایستیم

اما خب دیگه هر سراشیبی بعدش سربالایی داره که لذت اون سرسره سواری رو بشوره و ببره😈

کارمند نمونه انتخاب کردن بازم من نبودم تو لیست

نمیدونم باید چطوری کار کنیم تا نمونه بشیم

فدا سرمون کلا ۵۰۰ میدن اونم ندن

روز کارمند به هم مسلک های خودم مبارک

کارمندای مظلوم دولت که کلا یک آب باریکه دارن و دولت هر بلایی میخواد نازل کنه از اینها شروع میکنه

اول مالیات کم میکنه

بعدش براشون طرح های اجباری میزاره

سر پیری مجبوریم بریم دوره و کلاس و امتحان

هزار تا بلا سرمون میارن تا اخرش بهمون چندر غاز بدن

روزمون مبارک عزیزای دل..

کارمندای گل امیدوارم تن و بدنتان سالم باشه و دلهاتون خوش و لبهایتان خندون

♥ نوشته شده در دوشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۱ ساعت 20:49 توسط اف.شین(F.sh) :

Design By : Bia2skin.ir

آمارگیر وبلاگ