حاشیه
داشتیم میرفتیم شاهرود
مسیر رفت عالی بود
شوخی و خنده
برگشت اولش بحث بود و در ادامه سکوت
با زنها مهربون تر باشیم
گنااااااااااااااااااااااه دارن...
اصل مطلب:
15 ساله ازدواج کردم
همیشه قناعت را سرلوحه کردم
جدیدا دارم فکر میکنم شاید اشتباه کردم
شاید باید منم همسر را عادت میدادم به خرج کردن