دفترچه خاطرات یک زن


سفر


حاشیه

داشتیم میرفتیم شاهرود

مسیر رفت عالی بود

شوخی و خنده

برگشت اولش بحث بود و در ادامه سکوت

با زنها مهربون تر باشیم

گنااااااااااااااااااااااه دارن...

 

اصل مطلب:

15 ساله ازدواج کردم

همیشه قناعت را سرلوحه کردم

جدیدا دارم فکر میکنم شاید اشتباه کردم

شاید باید منم همسر را عادت میدادم به خرج کردن

♥ نوشته شده در سه شنبه هفتم تیر ۱۴۰۱ ساعت 10:22 توسط اف.شین(F.sh) :

Design By : Bia2skin.ir

آمارگیر وبلاگ