هوا بس ناجوانمردانه گرم است..........
دلم میخواد با لباس بپرم تو حوض اب
دوبار تاسیسات اومده دستگاهها را چک کرده میگه نهایت قدرت این دستگاهها همینه
آقا کسی تو مناطق غرب و سرد کشور هست جابجایی داشته باشه با یک ادم تو دل کویر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Design By : Bia2skin.ir
و خدایی که به شدت کافیست...
صفحه اصلي ايميل نويسنده پروفايل طراح قالب اس ام اس تنهایی اس ام اس دلتنگی
بیاتو اسکین