امسال سجاد را کلاس والیبال اسم نویسی کردم اولش نق زد ولی خب بعد خوشش اومد
زبان هم که ۳ ساله داره میره و امکان نداره وسطش بیخیال شم
پس زبان هم ثبت نام کرد
برای کلاس لحن و صوت قرآن اقدام کردم چون مدرک روان خوانی را داشت و کرونا باعث شد نتونه ادامه بده دیدم مربیش میگه سطحش، سطح ۲ و باید تا سطح ۶ بیاد تا کامل بشه و انشاالله استادی بگیره
پس این کلاس هم مجبوره حداقل دو یا ۳ سال بره
ولی باور کنید من به همین ها قانع بودم که مدیر مدرسه خودشون تو کانال مدرسه زد:
دانش آموزانی که نمرات ۱۸ و زیر ۱۸ دارند شرکت تو کلاسهای جبرانی اجباری می باشد
پس سجاد در ۲ کلاس هنر و علوم(شیمی،فیزیک) هم باید شرکت کنه(والا ما ۱۸ می شدیم کلی هم ذوق میکردن خانواده ها بعد برای اینها جبرانی میزارن)
البته اعتراض زده که اگه جوابش بیاد و نمراتش تغییر کنه نیازی به شرکت نیست اما خوب باید فردا ببینم نتیجه اعتراضش چی شده
حالا بین این همه کلاس گاهی التماس میکنه فوتبال یا فوتسال هم برم
بهش میگم من مشکلی ندارم فقط بین کلاسهات میتونی تایم خالی پیدا کنی؟؟؟؟
اگه به من بود باید شنا و تست کنکور هم میرفت که دیدم قیافه اش واقعا طوری هست حرفش را بزنم گریه می افته برای همین بیخیال شدم
حاشیه
به خدا من اگه جای سجاد می بودم پر می کشیدم برای این کلاسها..