امروز قرارداد بیمه تکمیلی اومد نفری ۲۶۰
۹۰ درصد همکارا اعتراض زدن که این بیمه خوب نیست
بیمه را عوض کردن بیمه جدید نفری ۴۳۰
یعنی من باید ماهی یک و ۲۰۰ بدم (به جز خودم که حق بیمه ام نصف میشه بقیه کامل باید خودم بدم)
میگم چرا انقدر زیاد
دلیل آوردن هزینه هاش پزشکی بالا رفته مجبوریم وگرنه صرف نمیکنه
با این هزینه های بالای پزشکی بیمه نکردن خیلی ریسک بزرگیه
و بیمه کردن هم خیلی پر هزینه میشه