دفترچه خاطرات یک زن


ارباب رجوع


اینجا پر از سر و صداست

صبح یک لحظه فکرکردم تو دوران کرونا که هیشکی نبود چه ارامشی داشتیم بعد باز گفتم نه اون خبلی بد بود

سلامتی باشه حالا پر سر و صدا

♥ نوشته شده در چهارشنبه شانزدهم شهریور ۱۴۰۱ ساعت 12:9 توسط اف.شین(F.sh) :

Design By : Bia2skin.ir

آمارگیر وبلاگ