اینجا پر از سر و صداست
صبح یک لحظه فکرکردم تو دوران کرونا که هیشکی نبود چه ارامشی داشتیم بعد باز گفتم نه اون خبلی بد بود
سلامتی باشه حالا پر سر و صدا
Design By : Bia2skin.ir
و خدایی که به شدت کافیست...
صفحه اصلي ايميل نويسنده پروفايل طراح قالب اس ام اس تنهایی اس ام اس دلتنگی
بیاتو اسکین