دیروز مدیر ازم خواستند مراحل ثبت نام دانشجویان در دو سامانه را به شکل تصویری و کاملا واضح براشون تهیه کنم
گفتند اصلا هم مهم نیست از چه نرم افزاری استفاده میکنید نتیجه نهاییش مهمه
منم از صبح با کمک عکس و محیط paint براشون بخشی از کار را تهیه کردم
مدیر که، خدا را شکر مورد قبولشون شد ولی نمیدونم چرا خودم انقدر ذوق کردم که با کمترین امکانات بهترین استفاده را بردم
رو سیستم من فتوشاپ و یک سری نرم افزارها نصب نمیشه
بس که سیستم ها داغون هستند هنگ میکنه هر وقت نصب میکنم

اینم چندتا از اون موردها
