چطوریه ادارات مختلف بودجه های رفاهی مختلفی برای نیروهاشون دارند
محیط کاری ما که برای همه چیز میگه بودجه نداریم
در حالیکه اداره های دیگه روز کارمند، روز زن، روز مرد، عید نوروز، عید فطر و ............ کلی هزینه های رفاهی به همکاراشون میدن ما جز حقوق و نهایتا مقدار کمی هزینه رفاهی هیچی دریافت نمیکنیم تازه همون حقوق هم هر ماه یک چیز جدید تو کسوراتش سوپرایزمون میکنه
این ماه دیدم 380هزارتومن بابت مابه التفاوت بیمه تکمیلی پارسالمون ازمون کم کردند
این در حالی بوده که کل حق بیمه را پرداخت کرده بودیم زنگ زدم اعتراض البته قبل از منم ظاهرا خیلی ها زنگ زده بودند
مسئولش میگه کاملااااااااااااااا حق با شماست ولی زورمون نمیرسه به هیئت رئیسه
به همین راحتی حقمون پایمال شد
یا زنگ زدم میگم بین من کارمند و همکار اقای من چه فرقی هست که ایشون هزینه بیمه تکمیلی خانواده اش را باید نصف بده و من کامل به عهده بگیرم
میگه قانون تصویب شده هیئت رئیسه خودمونه
میگم یعنی فقط اینجا اجرا میشه شاید جاهایی که هیئت امنایی هست اجرا کنند نمیدونم ولی میدونم اینجا خودشون تصویب کردند
میگم چرا من حق فرزند دریافت نمیکنم
میگه شما سرپرست خانواده نیستید میگم چه ربطی داره الان تمام خانمهایی که حق بیمه شون بیش از 2 سال رد شده باشه دارند دریافت میکنند میگه ما هیئت امنایی هستیم
میگیم پول سفر میگه تائید نشد
پاداش اخر سال؟ (مبلغ فوق العاده ناچیز در حد 300 تومن) میگه در همین حد تصویب شد
روز مادر؟ بودجه نداریم
روز پدر؟ بودجه نداریم
روز کارمند؟
بودجه نداریم
..............
و این در حالیه که دارم خانم ها و اقایون کارمند ادارات دیگه را میبینم چقدر دریافتی های زیادی دارند
حتی بعضی جاها ماهانه اضافه کار تشویقی میگیرن
چطوریه ما بودجه نداریم و اونها دارند
مشکوک نیست این بودجه های متفاوت؟
********
توضیح: تو محیطی کار میکنم که حتی بدون بودجه هم کلی درامد اضافه داره مثل اجاره های مختلف بوفه، خوابگاههای دانشجویی و اساتید و هزینه های شهریه و .... ولی خب به لطف هیئت امنا و همچنین حقوق و مزایای کلان هیئت علمی کارمند ها همیشه از لطف امورمالی بی نصیب میشن