دفترچه خاطرات یک زن


1


هناس و تی تی و ابلق را دیدم

*****

چقدر دل ادم برای زن بودن زنها میگیره

*****

یکی از عشقش گذشت برای وطنش و ارمانهاش

یکی خودش را فدای عشق کرد

و یکی سکوت کرد برای زنده موندن عشقش و آبروش

و هزاران زن که برای زن بودن زیادی مظلوم و ضعیف هستند ولی دارند قهرمان میشن با این نقش ها

*****

وقتی تو اینستا حرف از فیلم ابلق شد خیلی ها نوشته بودند به درد نمیخوره و چرت هست

ولی به نظرم عالی بود مخصوصا پایانش

بقیه چی میخوان از فیلم؟ اخر هندی؟ از همه قشنگ تر اعتماد یک مرد به همسرش بود، اعتماد همجنس هاش بهش خیلی خوب بود اینجاش

♥ نوشته شده در دوشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۲ ساعت 12:11 توسط اف.شین(F.sh) :

Design By : Bia2skin.ir

آمارگیر وبلاگ