امروز دزیره تموم شد
کنت دومونت کریستو را شروع کردم...
و اما دزیره
شخصیتش برام جالب بود
یک جای کتاب به دزیره گفته بودند جالبه با اینکه زیبایی زیادی نداری ولی دو مرد مهم زمان عاشقت شدند
قطعا دزیره زیبا بوده
هم جسما هم روحا
عادت دارم وقتی کتابهای تاریخی که ریشه در واقعیت دارند میخونم حتما برم تصاویرشون و حتی وقایعی که مربوط به اونها میشه که تو کتاب نیست را بخونم
و من حالا خیلی چیزها از ناپلئون، انقلاب فرانسه جنگ های اون دوران و حتی سوئد میدونم اینکه هنوز سلسله برنادوت در سوئد هست خیلی برام جالبه
دزیره همونطوری که تو خاطراتش گفته شروع کننده یک سلسله شده ...