دلم هوس نوشتن کرده بود ...
دو صفحه ای نوشتم ولی خب آخرش پاک کردم ...
و بسنده کردم به همین دو سه خط
روزگارتون خوش
Design By : Bia2skin.ir
و خدایی که به شدت کافیست...
صفحه اصلي ايميل نويسنده پروفايل طراح قالب اس ام اس تنهایی اس ام اس دلتنگی
بیاتو اسکین