اینکه مامان چه خوابی دیده امروز ۷ صبح زنگ زده بهم هماهنگ کن با فلانی من ۳ روز میخوام روضه بگیرم بماند ولی به خدا این ظلم من کل تعطیلات تابستونی را هر روز راس ساعت ۷ با تلفن از خواب بیدار شدم و یک روز تو خونه نبودم....
گاهی حس میکنم مشکلات دارند مسخرمون می کنند از اینکه ما نمیتونیم به هیچ طریقی از دستشون راحت بشیم
التماس دعا
از زور خستگی و کمر درد و پا درد حتی نمیتونم بخوابم تازه فردا باید شیش و نیم صبح برم کلانتری 😐 بعدش ادامه مرتب کردن خونه و نهایتا برگزاری مراسم روضه امام حسین...