دفترچه خاطرات یک زن


دلنوشته ....


باید آدم طرفش را بلد باشه وگرنه دنیا قربون صدقه رفتن های تو خالی محبت بینابین را زیاد نمیکنه

بیخود نیست قدیمی ها میگن هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

دلم می خواست کسی باشد که مرا بلد باشد . بلد بودن مهم تر از عاشق بودن یا حتی دوست داشتن است....کسی که تو را بلد باشد با تمام پستی بلندی هایت کنار می آید...می داند کی سکوت کند کی دزدکی نگاهت کند...کی سرت داد بزند و کی در اوج عصبانیت محکم در آغوشت بگیرد ....کاش کسی باشد که مرا بلد باشد

♥ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 0:51 توسط اف.شین(F.sh) :

Design By : Bia2skin.ir

آمارگیر وبلاگ