امسال نه عید بوی عید میده نه ماه رمضون حال و هوای خودش را داره
هر سال قبل از عید خونه تکونی و خرید و کاشت سبزه و هفت سین و ...
قبل از ماه مبارک هم خرید و پر کردن فریزر و تهیه بعضی مواد برای افطار و ...
امسال نه حس اومدن عید هست و نه حس ورود به ماه مبارک..
در خسته ترینم حالت ممکن دلم میخواد فقط بخوابم .. کع قطعا تعطیلات فرصت خوبی برای این کار بود ولی ماه رمضون کلا یعنی بیخوابی های وحشتناک و شدید..
چرا ماه قمری و شمسی را قاطی کردید اخه😒