دفترچه خاطرات یک زن


سهمیه


۳۰ تا سهمیه کارشناس مسئولی اومده که فقط ۲ تاش سهم واحد ما شده

اونم قسمت من و همکارای واحد من نبود

تازه مدیر میگه یکیش را به زور گرفتم برای شخص اون فردی که گرفته وگرنه اونم نمی دادند

خلاصه که همه شاکی بودند جز من و این برای خیلی ها عجیب بود چرا اعتراضی نمیکنم

آخرش به مدیرم میگم من اعتراض کنم چیزی عوض میشه؟ میگه نه

میگم گیرم عوض شود سهم من میشه؟ میگه نه

گفتم پس اونهایی اعتراض کنند که اگه سهمیه جدید اومد قرار سهمشان بشه نه منی که سابقه ام از همه کمتر...

و برای اولین بار من ساکت بودم و همه شاکی😉

♥ نوشته شده در پنجشنبه هفدهم اسفند ۱۴۰۲ ساعت 9:23 توسط اف.شین(F.sh) :

Design By : Bia2skin.ir

آمارگیر وبلاگ