دفترچه خاطرات یک زن


نوشتن


گاهی میگم ببندم این وب را ولی بازدید های وب مانع میشه

شاید یک روز دوباره به اینجا کوچ کردم

....

رفتنم دلیل داشت، دور از جون همه کسی تو وب بود که نباید این مطالب را می خوند

....

دو تا وبم، حکم بچه را برام دارتد، نمیشه ازشون دل کند

♥ نوشته شده در شنبه دوازدهم آبان ۱۴۰۳ ساعت 22:24 توسط اف.شین(F.sh) :

Design By : Bia2skin.ir

آمارگیر وبلاگ