گاهی میگم ببندم این وب را ولی بازدید های وب مانع میشه
شاید یک روز دوباره به اینجا کوچ کردم
....
رفتنم دلیل داشت، دور از جون همه کسی تو وب بود که نباید این مطالب را می خوند
دو تا وبم، حکم بچه را برام دارتد، نمیشه ازشون دل کند
Design By : Bia2skin.ir
و خدایی که به شدت کافیست...
صفحه اصلي ايميل نويسنده پروفايل طراح قالب اس ام اس تنهایی اس ام اس دلتنگی
بیاتو اسکین